Sipariş iptali

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişinizin iptali için “İletişim” sayfasının “Bize Yazın” bölümünden “SİPARİŞ İPTAL” başlığını seçiniz. İlgili alanları doldurarak “GÖNDER” tuşuna basınız.

Siparişimde yer alan bir veya birkaç ürünü iptal edebilir misiniz?

Evet, istediğiniz sayıda ürünü iptal etmeyi talep edebilirsiniz.

Havale ile oluşturduğum ve henüz onaylanmayan siparişimi iptal edebilir miyim?

Siparişinize ait herhangi bir ödeme yapmadıysanız, oluşturduğunuz sipariş iptal olacaktır.

İptal talep ettiğim ürün/ürünler kargoya verilmiş ise ne yapabilirim?

Siparişiniz paketleme aşamasındayken iptal işlemi sağlanamamaktadır. Bu durumda siparişinizin sevkiyattan çekilmesini talep edebilir veya paket size geldiğinde kabul etmeyerek iadesini isteyebilirsiniz.

 

Ürün İade Bilgileri

Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun

Almış olduğunuz ürününü ambalajını açmadan/tahrip etmeden/bozmadan, ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren yedi (7) günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz. Ürünü, ürün faturası, sipariş numaranızı da içeren bir dilekçe veya iade formu ile iade ediniz. İade edilecek ürünlerin mutlaka ürün faturasının orijinali ile birlikte teslimi gerekmektedir. Cayma hakkının kullanılması halinde, fatura aslının iadesi zorunludur.

Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Esasları Hakkında Yönetmelik

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.

Alışveriş Prosedürü

Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş ve sair şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez.

Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür. Yukarıdaki şartlara uygun hallerde iade edilen ürünlerde kargo ücreti müşteri tarafından ödenecektir.

Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün Bize ulaştığı andan itibaren on (10) gün içerisinde ürün bedeli iade edilir. Kredi kartına ürün iade bedeli bankanız tarafından 2-6 hafta arasında yapılmaktadır. Bu sürede firmamızın tasarrufu bulunmamaktadır.

Satıcı; Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma vesair durumları tespit ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade almayacak ve bedelini iade etmeyecektir.

Ürün Garantisi

Aldığınız her ürün, üretici firmasının garantisi altındadır. Ürün müşteriye ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek arızalar için, üretici firmanın yetkili servislerine başvurulmalıdır.

Teslimat Takibi

Siparişinizi takiben kredi kartınızın banka tarafından onaylandığına dair bilginin size ulaşması ile birlikte teslim süreci başlamaktadır. İstanbul içi teslimatlar mümkünse 3 gün içinde , Diğer illere ise anlaşmalı olduğumuz kargo firması aracılığı ile en uzak bölgeye 1 haftayı aşmamak üzere teslim süreleri bölümünde belirtilen süre içerisinde ulaştırılmaktadır.

Sipariş Takibi

Tüm sipariş ve teslimat aşamaları altinnokta.com.tr tarafından bildirilecek olan sipariş numarası ile anlaşmalı olduğumuz kargo firması web sitesinden takip edilebilir. Ayrıca çalışma saatleri içerisinde müşteri hizmetlerimizden sipariş yada teslimat hakkında bilgi alınabilir. Ayrıca online destek imkanı sağlayan siparis@altinnokta.com.tr adresinden bilgi alabilirsiniz.